Nokia 6288 unlock?
Fra : Per H

Dato : 19-12-07 22:39

Hvordan låser jeg subj op så den ikke er simlåst?

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-12-07 23:12

http://www.fluii.dk/unlock.asp?partner=denhvideklat.dk

--
ad

Fra : Per H

Dato : 19-12-07 23:44

On Wed, 19 Dec 2007 23:12:24 +0100, "Awul Dasfilshabeda"
<awul.dasfilshabeda@gmail.com> skrev:

>http://www.fluii.dk/unlock.asp?partner=denhvideklat.dk

hvordan låses den op når selskabet er " 3" ?

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 20-12-07 07:35

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hvordan låses den op når selskabet er " 3" ?
>

> M.V.H.
>
> Per
>
> skype bruger

Man kan IKKE generere unlock kode til 6288 da det er en såkaldt BB5 model.
Du skal have fat i en unlocker til dette.

Mvh. lars