Nokia 1110I
Fra : Kasper

Dato : 17-12-07 17:06

Hej

Findes der en side hvor jeg kan få en unlock kode til en nokia 1110I, med
cbb abbonoment ?

eller findes der en nem måde at få koden på ved cbb, den er 1 år gammel

Kasper

Fra : anders

Dato : 17-12-07 17:25

Da din mobil er over 6 md. så har du ret til, at få din kode gratis hos CBB,
så det er bare at gribe knoglen og ringe til dem, og få den tilsendt via
e-mail.

Fra : Kasper

Dato : 17-12-07 17:31

"anders" <anders.forst@gmail.com> wrote in message
> Da din mobil er over 6 md. så har du ret til, at få din kode gratis hos
> CBB, så det er bare at gribe knoglen og ringe til dem, og få den tilsendt
> via e-mail.

Det går bare ikke så godt indtil videre

Kasper

Fra : anders