Ramme skal være "baggrund"...
Fra : Uni Bull

Dato : 16-12-07 19:24

Hej.

http://sombib.bull.dk

Menuerne skal "gå ud over" den højre ramme...
Det er formodentlig en setting, men hvilken?

Eller skal jeg finde på en anden opbygning?

Nogen bud?

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Uni Bull

Dato : 16-12-07 19:52

"Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> http://sombib.bull.dk
>
> Menuerne skal "gå ud over" den højre ramme...
> Det er formodentlig en setting, men hvilken?
>
> Eller skal jeg finde på en anden opbygning?

Hvis jeg begiver mig væk fra rammer og over i noget
tabel-/celle-noget, så ser det ud til at gå bedre...

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : enkvinde

Dato : 16-12-07 21:09

> Hvis jeg begiver mig væk fra rammer og over i noget
> tabel-/celle-noget, så ser det ud til at gå bedre...
>
> --
> Uni Bull
> Vallensbæk

Bortset fra den "sjove" meddelelse man får inden din side åbner. "This copy
of QuickMenu has not been purchaset"

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Uni Bull

Dato : 16-12-07 22:17

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bortset fra den "sjove" meddelelse man får inden din side åbner. "This
> copy of QuickMenu has not been purchaset"

Det er rigtigt, men i sidste ende skal jeg bruge siden offline - og ved
offlinebrug
kommer denne besked ikke...

--
Uni Bull