MFR-vaccine i 4-årsalderen
Fra : Lars Raaby

Dato : 10-12-07 20:53

Her er noget nyt om vaccine.
http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/news/article.jsp?articleIdent=dk.babyklub.news.dk_babyklub_article_20918

Jeg vil kontakte lægen i morgen og høre hvad det er for noget.
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Thomas Corell

Dato : 11-12-07 08:35

Lars Raaby wrote:
> Her er noget nyt om vaccine.
> http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/news/article.jsp?articleIdent=dk.babyklub.news.dk_babyklub_article_20918
>
> Jeg vil kontakte lægen i morgen og høre hvad det er for noget.

Det står da i artiklen. At man fremover vil give den sidste MFR-vaccine
ved 4-års alderen, fremfor ved 12 års alderen. Så hvad er det du vil
spørge om ?

--
Don't waste space

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-12-07 21:29

Thomas Corell skrev:
> Lars Raaby wrote:
>
> Det står da i artiklen. At man fremover vil give den sidste MFR-vaccine
> ved 4-års alderen, fremfor ved 12 års alderen. Så hvad er det du vil
> spørge om ?

Ja jeg kan godt se at jeg har skrevet lidt forkert. Jeg mente
naturligvis at jeg vil kontakte lægen og få en tid til knægten.
Det har jeg så gjort i dag.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-12-07 21:23

Lars Raaby skrev:
> Her er noget nyt om vaccine.
> http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/news/article.jsp?articleIdent=dk.babyklub.news.dk_babyklub_article_20918

Jeg har snakket med lægen og han fortalte at det først starter
1.04.2008 med MFR vaccine fra de er 4 år.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby