Skriver telefonens låse kode
Fra : Claus og Helle

Dato : 06-12-07 15:22

Hej hvad betyder det når en Sony Ericsson skriver Telefonens låsekode ??

Fra : Claus og Helle

Dato : 07-12-07 12:06

Der må da være nogle der kan fortælle hvad det betyder

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 07-12-07 12:34

Det fik du allerede besvaret i en anden NG !

Men din mobil er sim- / operatør låst.

Fra : Claus og Helle

Dato : 07-12-07 13:03

Godt er der så nogen der ved hvor jeg kan få den åbnet je bor ved Slagelse.
Det er en W850i det drejer sig om,og jeg ved ikke hvad den er låst til.

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 07-12-07 13:22

Den nærmeste er insight data i Odense c. ellers så er der en i Helsingør...

Se mere på www.dkunlock.dk

Fra : MOBILFIX

Dato : 07-12-07 14:55

> [...]
> Slagelse.
> Det er en W850i det drejer sig om,og jeg ved ikke hvad den er låst til.

Hvis du kan finde ud af hvilket selskab den er låst til, så er det muligt
jeg kan hjælpe dig, og det koster gratis, smiler
Prøv evt, med flere forskellige simkort, til du finder et den kan køre med,
så er det muligt jeg kan skaffe dig låsekoden via dit imei nummer
/ steff

Fra : Claus og Helle

Dato : 07-12-07 18:30

Nu har jeg prøvet cbb,sonofon,telia stadig det samme.

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 07-12-07 18:37

Det kunne tyde på at den er låst til TDC !

Tag kontakt til sælger, og forklar ham den situation han har bragt dig i.

For du er blevet snydt, ved at købe en telefon der er simlåst, og som sælger
ikke troede var det.

Sælger må enten ryste op med nogle stakater (penge), eller tage mobilen
retur og refundere beløbet.

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 08-12-07 16:04

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen

> For du er blevet snydt, ved at købe en telefon der er simlåst, og som
> sælger ikke troede var det.

Er man blevet snydt hvis sælger ikke troede at den var det?

> Sælger må enten ryste op med nogle stakater (penge), eller tage mobilen
> retur og refundere beløbet.

Eller køber kan jo bare kontakte TDC og få den låst op, så er den skid
slået!