Mor er den værste i verden.
Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-11-07 06:21

En ny norsk undersøgelse viser, at det oftest er kvinden i hjemmet,
der står for vold og overgreb mod børnene. Danske psykologer bekræfter
tendensen.

Selv om det som oftest er mødrene i hjemmene, der bruger timer og
atter på at læse om børn og børneopdragelse, så er det som oftest også
dem, der kommer til kort og ender med at slå børnene.
http://www.180grader.dk/nyheder/Mor_er_den_v_rste_i_verden.php

M.Venlig hilsen.

Fra : Anja

Dato : 30-11-07 16:25

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

[...]

Jeg forstår ikke din pointe.. men måske her er en forklaring
http://politiken.dk/erhverv/article438186.ece

Hilsen
Anja

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 16:38

"Anja" <salg(spam)@holdum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> M.Venlig hilsen.
>
> Jeg forstår ikke din pointe.. men måske her er en forklaring

ja - det er utroligt de osse får tid til at tæve ungerne...

Fra : Patruljen

Dato : 01-12-07 03:57

On 30 Nov., 16:38, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

> ja - det er utroligt de osse får tid til at tæve ungerne...

3 år på at komme ud af døren oven i hatten - jeg må give dig ret.
Utroligt.
Der er da en præstation oven i det tidsforbrug også at være største
leverandør af smæk og tæsk -

Mvh.

Fra : ben9

Dato : 01-12-07 18:20

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Utroligt.
Der er da en præstation oven i det tidsforbrug også at være største

ja og så skal de osse lige styre og manipulere oveni.... hold da kæft, det
er ikke noget at sige til at de føler sig trætte i tide og utide

Fra : Patruljen

Dato : 01-12-07 03:58

On 30 Nov., 16:24, "Anja" <salg(spam)@holdum.dk> wrote:
> [...]
>
> Selv om det som oftest er mødrene i hjemmene, der bruger timer og
> atter på at læse om børn og børneopdragelse, så er det som oftest også

Nej. Det er jeg ikke i tvivl om -

Mvh.