Debatforum
Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 05-12-07 17:15

Hejså.. Jeg fik for meget længe siden hjælp her på denne side
til at oprette et debatforum på hjemmesiden, nu er der det ved
det at hjemmesiden bombaderes med spam i debatforumet for tiden,
og jeg jævnligt skal gå ind og slette alle disse underlige
indlæg, dette forsøgte jeg igen i morges (som så ofte).. men i
morges efter jeg havde slettet dem, optrådte de stadig i
oversigten.. meget underligt, så valgte jeg at slette alle
indlæg, vupti væk var de.. bare ikke de ønskede spam.. nå tænkte
jeg så kan jeg vel bare markere dem i oversigten og slette dem
der, så det gjorde jeg.. vræll.. nu kommer der slet ikke nogle
indlæg frem mere selv om der bliver skrevet nye, hvad gør jeg,
jeg kan end ikke huske hvordan jeg fik lagt dette debatforum
ind.. jeg er bare på skideren, håber at der er nogle der kan
hjælpe mig.
Jeg bruger frontpage 2003.

Med venlig hilsen

Bent Ole Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 05-12-07 17:58

Bent Ole Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> jeg kan end ikke huske hvordan jeg fik lagt dette debatforum
> ind.. jeg er bare på skideren, håber at der er nogle der kan

Det ville nok hjælpe med information om hvilket slags forum du
benytter

Mvh
Bensen

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 06-12-07 20:28

> Det ville nok hjælpe med information om hvilket slags forum du
> benytter
>
> Mvh
> Bensen

Hejsa, tjaa det kan jeg nu godt se, men end ikke dette aner jeg ??
men pyt, jeg har rodet lidt "mere" rundt med det, og tro det eller
ej, jeg har fået skidtet til at virke igen.. så jeg undskylder
ulejligheden..

Bent Ole