Læg en wordfil på en webside, der kan down~
Fra : Anders Christian Lar~

Dato : 26-11-07 12:37

.... ja, nørkler med min første rigtige side. Og det går sådan
set OK (med god hjælp fra andre ulykkelige frontpage-brugere).

Jeg kan dog ikke lige finde ud af, hvordan jeg uploader et
word-dokument til min side, således at det ligger som et
word-ikon, der kan klikkes på. (jeg har et par større
projektopgaver, jeg gerne vil vedlægge til mit CV).

... har bl.a.set løsninger, hvor man kan downloade et sådan
dokument fra en webside ved at hæøjreklikke og klikke på "Gem
destination som" (ganske elegant) - mopskrifter til andre
løsninger er også velkomne...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 26-11-07 13:24

Importer Word filen til dit websted. Kreer et billede der ligner et
Word icon. indsæt det på en side og link til Word filen.

Fra : Johnny Viinblad Jens~

Dato : 26-11-07 13:25

Anders Christian Larsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> .... ja, nørkler med min første rigtige side. Og det går sådan
> set OK (med god hjælp fra andre ulykkelige frontpage-brugere).
>
> Jeg gør det at jeg ligger et word dokument ind i en mappe,
indsætter et word-ikon (kan findes på nettet)og laver så et link
i word-ikonet til dokumentet