Anbefaling af browser api
Fra : Torben Frøberg

Dato : 26-11-07 21:38

Jeg skal have lavet en java swing applikation, hvor det blandt andet
skal være muligt at få vist noget HTML med grafik og java script (og
hvis den afvikles på windows så også gerne noget activeX). Kryptering
ikke relevant.

Nogen der kender et godt API til grafisk visning af ovenstående. Helst
OpenSource, men det er ikke et krav.

Torben

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 27-11-07 01:45

Torben Frøberg wrote:
> [...]
> ikke relevant.
>
> Nogen der kender et godt API til grafisk visning af ovenstående. Helst

Har du prøvet:

http://jrex.mozdev.org/
https://jdic.dev.java.net/

?

Arne

Fra : Torben Frøberg

Dato : 27-11-07 20:16

Arne Vajhøj wrote:

> Har du prøvet:
>
> http://jrex.mozdev.org/

Jeg er ikke sikker på, at der vil være installeret firefox på de PC'er,
hvorfra applikationen skal afvikles.

> https://jdic.dev.java.net/

Har lige forsøgt. Selv om applikationen skal afvikles på en windows
forsøgte jeg på en ubuntu (7.09) installation. Og her kunne jeg ikke få
demo'erne til at virke selv om jeg har installeret jre 1.6. Den hang bare.

Har kigget på http://www.webrenderer.com/ og det virkede.
Er der nogen som har erfaring med dem? De er endnu ikke vendt tilbage
med, hvad de skal have i pris.

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 28-11-07 02:41

Torben Frøberg wrote:

> Jeg er ikke sikker på, at der vil være installeret firefox på de PC'er,
> hvorfra applikationen skal afvikles.

Jeg tror at det er ret normalt at distribuere Gecko engine med
for dem som har brug for en embedded browser.

Arne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-11-07 20:53

Torben Frøberg <torben@frojonck.dk> writes:

> [...]
> skal være muligt at få vist noget HTML med grafik og java script (og
> hvis den afvikles på windows så også gerne noget activeX). Kryptering

Kig evt på Eclipse's RCP. Der er så vidt jeg har forstået en god
integration til systemets egen browser.
--
Thorbjørn Ravn Andersen