Dynamisk opdatering af <select> felter.
Fra : Mr J..

Dato : 15-11-07 15:17

Hej Java dudes :)

Jeg er ved at lave en side hvor php tager en masse info om navne ud af en
db, og her ville det være great hvis man kunne skrive f.eks. mor, og den så
dynamisk sortere i alle navne fra db og kun vider dem i <select> boksen som
har mor i sig.
Det med at hive info ud af db er jo intet problem, men hvordan kringler jeg
lige den anden?
Er der nogle der ligger inde med et godt link? eller har lavet noget ligende
selv, og som vil paste?

Resten af sitet er lavet i php..

Mvh
Morten

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-11-07 19:24

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> writes:

> Det med at hive info ud af db er jo intet problem, men hvordan kringler jeg
> lige den anden?

Det lyder som nowet AJAX. Det understøtter referenceimplementeringen
af Java Server Faces.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 15-11-07 19:58

Mr J.. wrote:
> [...]
> lige den anden?
> Er der nogle der ligger inde med et godt link? eller har lavet noget ligende

Jeg tror du ville få mest ud af at spørge i en JavaScript-gruppe. Java
og JavaScript er to helt forskellige ting.

Mvh. Michael.

Fra : Mr J..

Dato : 16-11-07 08:58

> Jeg tror du ville få mest ud af at spørge i en JavaScript-gruppe. Java og
> JavaScript er to helt forskellige ting.

Sådan en findes bare ikke..

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-11-07 10:44

Mr J.. skrev:

> Sådan en findes bare ikke..

Jo - men den hedder dk.edb.internet.webdesign.clientside

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 17-11-07 03:12

Mr J.. wrote:

> Sådan en findes bare ikke..

D.v.s. at det er JavaScript du leder efter og ikke et JSP eller
JSF AJAX taglib ?

Arne