frontpage formular
Fra : Oto

Dato : 13-11-07 19:00

Hej (det her er vist den rigtige gruppe)
Hvordan undgår man at en formular afsendes hvis brugeren trykker på <ENTER>.
Formularen skal først sendes når der trykkes på den <SEND> knap der er
indsat nederst på formularen.

MVH Oto

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 26-11-07 13:38

Det er standard at Enter submitter formen.
Hvis det er fordi du er bange for at de glemmer at udfylde nogle
felter, så sæt validering på felterne.

Fra : Oto

Dato : 16-12-07 14:50

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Det er standard at Enter submitter formen.
> Hvis det er fordi du er bange for at de glemmer at udfylde nogle
> felter, så sæt validering på felterne.

Validering kan ikke bruges, da der er et jave script (for automatisk
datovalg) på siden. Hvis validering vælges, stopper det script med at
fungere.
Men grunden til at jeg ikke vil have ENTER til at sende formularen, er at en
del af "brugerne" trykker enter når de har udfyldt et felt (af ren vane).

Mvh Oto