Dias i htlm
Fra : Casper Andersen

Dato : 09-11-07 15:46

Hej
Jeg skal lave et dias show, hvor i den skal skifte til en live
opdateret side. Har fået fortalt at dette kan gøre i html. Selve
diaset skal bare bestå at lidt billeder og tekst, ikke det store.
Problemet er bare at jeg kun kan ganske lidt html. Burde godt
kunne sætte tekst og billeder ind, men jeg ved ikke hvordan jeg
får den til automatisk at skifte mellem siderne. Derudover skal
den også stå på den live opdateret hjemmeside længere tid en på
de andre diaser.
Nogen der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne