Brug af FP på anden computer
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 03-11-07 20:08

Hej

Jeg har købt en ny computer og vil meget gerne overfører min Front Page 2003
til den. Da jeg forsøgte det kom den med en fejlmeddelse om at den har været
aktiveret for mange gange (Det er også ok jeg ikke kan bruge den på 2
maskiner på een licens). Jeg forsøgte så at slette den på min gamle
computer, men den samme fejl kom op igen. Er der ikke en venlig sjæl der kan
hjælpe mig med hvad jeg så gør??? Jeg mener jeg har jo købt den i sin tid,
og skulle mene det var reelt nok at flytte rundt med programmet blot den kun
var aktiv på een maskine af gangen, eller er det helt forkert logik??

Hvis ikke andet kan lade sig gøre har jeg en ældre udgave af Front Page 2002
jeg kan bruge, men problemet er vel at mine hjemmesider er oprettet i 03
udgaven med de "nye" skabeloner, funktioner osv. Det kan vel ikke
umiddelbart overføres fra 03 til 02 vel???

MVH

Jensen

Fra : enkvinde

Dato : 03-11-07 20:21

> [...]
> 03 udgaven med de "nye" skabeloner, funktioner osv. Det kan vel ikke
> umiddelbart overføres fra 03 til 02 vel???

Jeg har gennem tiderne installeret min FrontPages på ... puha.... mange
maskiner... vel omkring 7 er det blevet til og aldrig har jeg fået den
fejlmeddelelse.

Noget helt andet er, at der i webdesign.serverside er een som har problemer
med at installere sin FrontPages på en maskine med vista. Det har jeg ikke
prøvet, men kunne det tænkes at være kilden til dit problem ?

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 04-11-07 10:36

> [...]
> har jeg ikke prøvet, men kunne det tænkes at være kilden til dit problem ?

Hej Eva

Altid frisk med et godt svar, tusind tak for det!!!!

Det kan være på grund af Vista, men hos mig er det en klar besked om at jeg
ikke kan aktiverer produktet (online) og jeg kun kan bruge den var det 48
gange før den bliver helt deaktiveret. Jeg kan godt rette og uploade, men ja
så må jeg jo bare være meget nærig med hvor meget jeg åbner FP og så går den
jo de 47 gange jeg har tilbage, men det er bare så ærgerligt synes jeg, når
fler jeg er i min gode ret til at bruge programmet.

Der står følgende når jeg vil aktiverer programmet:
Guiden aktivering: Installationen kan ikke aktiveres, da du allerede har
aktiveret den det antal gange , produktnøglen giver mulighed for osv......
og så en henvisning til at læse slutbrugeraftalen i hjælp.

MVH

Jensen

Fra : kim hansen

Dato : 04-11-07 10:43

Hansen/Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> udgaven med de "nye" skabeloner, funktioner osv. Det kan vel ikke
> umiddelbart overføres fra 03 til 02 vel???

Jeg har været ude for det samme, jeg svarede videre på de ruder med
fejlmeldinger der kom fra microsoft og tilsidst fik jeg et telf nr. frem hvor
jeg skulle ringe til microsoft, her fik jeg en ny startkode og kunne herefter
fortsætte med min frontpage 2003.

mvh kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 04-11-07 12:01

> [...]
> hvor
> jeg skulle ringe til microsoft, her fik jeg en ny startkode og kunne

Så lærte jeg noget nyt i dag... Sikke da et cirkus, for at få lov at bruge
noget man har købt og betalt for, suk. Tror ærlig talt ikke, at den stakkels
microsoft supporter som jeg kom frem til, ville ha en særlig god dag *S*

Men pøj pøj til jensen ... og vær nu sød ved supporteren, når du når så
langt

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 04-11-07 13:21

> [...]
> dag *S*
>
> Men pøj pøj til jensen ... og vær nu sød ved supporteren, når du når så

Hej Eva

Ja der lærte vi noget nyt i dag.

En ganske venlig svensk supporter og en ditto venlig men bestemt automatisk
telefonsvarer

Mange venlige hilsner

Jensen

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 04-11-07 13:19

Hej Kim

Tusind tak for det!!

Bingo, ja det var det, og det er i orden nu, ingen problemer overhoved med
at få en ny aktiveringskode, og ingen spørgsmålstegn ved det. Herligt.

Mange venlige hilsner

Jensen