Hjælp - mapper forsvundet
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 28-10-07 21:39

Hej.
Hvad har jeg gjort forkert. Når jeg lukker min webside op, er den pludselig
tom, og jeg kan jo så ikke komme videre. Højreklikker jeg på ikonet til min
webside og vælger egenskaber, fortæller den, at der et antal sider, og at de
fylder en vis mængde, men hvorfor er det hele pludselig forsvundet. Jeg var
ved at pille ved om atributter (jeg ved ikke engang hvad det er) skulle være
skjult, og jeg formoder det var der det forsvandt, men denne indstilling er
ændret tilbage, men stadigvæk "tom webside" HJÆLP

mvh. Thorkil

Fra : enkvinde

Dato : 29-10-07 12:35

> [...]
> engang hvad det er) skulle være skjult, og jeg formoder det var der det
> forsvandt, men denne indstilling er ændret tilbage, men stadigvæk "tom

Mon ikke du bare åbner et tomt websted nu?
Prøv at "Åben websted" og browse dig frem til dit websted.
Og ellers så tjek da lige med stifinder, om ikke dit websted stadig ligger
pænt i sin mappe

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.