Hvilket grafikkort??
Fra : Per

Dato : 19-11-07 11:09

Hej
Jeg er på ud kik efter et grafikkort til min søns pc (Dell Dimension
5000 med 16 x pci expres port)
Jeg syntes det er hunde svært at overskue markedet så hjælp
søges......)
Jeg har max 500,-
Han spiller mest c&c 3 og Warcraft 3

Ps. er der een der har et grafikkort liggende så vil jeg være
interessseret ...

email: fjern Plop-

Per

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-11-07 11:32

"Per" <Plop-boll@image.dk> wrote in message
> [...]
> 5000 med 16 x pci expres port)
> Jeg syntes det er hunde svært at overskue markedet så hjælp

Til den pris er det vist et ATI Radeon X1650Pro der performer bedst. Man kan
i.flg. http://www.edbpriser.dk også få et ATI HD2600Pro til 520,-.

Den sidste ved jeg dog ikke hvordan performer. Den er ikke med på denne
liste, hvor man ellers kan sammenligne performance på de fleste grafikkort:

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html

Ellers måske et Nvidia 7600GT brugt.

Bjarne K.