Køler til 8800GTS
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-11-07 13:17

Har fået sådan Sparkle 8800GTS kort, og til min store gru opdager jeg ved
isættelsen at monster køleblokken selvfølgelig rammer min chipset Zalman
køleblok.

Heldigvis da jeg kører med SLI bundkort kan jeg bruge den anden port, dog
betyder det at nu ligger GPU køleren lige op ad PCI kortene i maskinen og
nedsætter luft gennemstrømmen.

Hvad er der af kølemuligheder til et 8800GTS kort hvis man osse skal have
støj niveauet lidt ned?

Har kigget på Zalmans løsning som umiddelbart er den eneste jeg kunne
finde.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-11-07 14:20

Bjarke Andersen wrote:

> Har kigget på Zalmans løsning som umiddelbart er den eneste jeg kunne
> finde.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=398470

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-11-07 15:14

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> crashed Echelon writing

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=398470

Som jeg skrev har jeg set på den, men er der andre?

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 18-11-07 15:26

Bjarke Andersen wrote:
> Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> crashed Echelon writing

> Som jeg skrev har jeg set på den, men er der andre?

http://coolerkit.dk/product.asp?product=670&sub=50&page=1

Hans