8800GT.
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-07 19:00

Hejsa.

Nogen der ved, hvor jeg kan købe et 8800GT.

Det er udsolgt alle de steder, hvor jeg har kigget *øv*

Mvh
MJ

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-07 22:13

"Martin Jørgensen" <martinfjerndette@heidiogfjerndettemartin.dk> skrev i en
meddelelse news:473f2c23$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Nogen der ved, hvor jeg kan købe et 8800GT.
>
> Det er udsolgt alle de steder, hvor jeg har kigget *øv*
>
> Mvh
> MJ

De er hurtigt revet væk p.g.a. leverandørsvigt,
http://www.crn.dk/newsletter.php?id=26466

/Bent

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 00:18

Prøv mm-vision

/gubbi

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 14:36

gubbi skrev:

> Prøv mm-vision
>
> /gubbi

1000 tak - har lige lagt en ordre ind

Hygge
MJ

Fra : Jens Værum

Dato : 18-11-07 00:33

shg.dk har dem

Fra : Mads

Dato : 18-11-07 10:08

On Sun, 18 Nov 2007 00:33:12 +0100, "Jens Værum" <jensvj@jubii.dk>
wrote:

>shg.dk har dem

Ikke på lager. Kommer først igen sidst på måneden.
( jeg fik et af de sidste i onsdags )

mvh Mads