Hakker lidt når den bliver varm
Fra : johny møller

Dato : 15-11-07 20:10

Hejsa.

Har en luftkølet suzuki katana, som køre 80.

når jeg ca har kørt 7 km, begynder den at hakke lidt i det, når chookeren
slår fra.
Har stillet lidt på tomgangen.

Jeg har lige skiftet udstødning, da det jeg købte ved t-hansen var noget
l..t. det fik min scooter til at køre 30.

Men på det nye var der nye ruller med, 4,6g, så der er et godt optræk på.

er der nogle som ved om det er tomgangen, eller manglene luft/benzin ?
mvh
jm

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 15-11-07 20:18

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men på det nye var der nye ruller med, 4,6g, så der er et godt optræk på.
>
> er der nogle som ved om det er tomgangen, eller manglene luft/benzin ?

Karb-sprit?

Fra : johny møller

Dato : 15-11-07 20:37

Det anede mig godt, det prøver jeg.