Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Momsregistreret - fradrag??
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 12-11-07 20:17

Hej

Er der nogle der ved om man som momsregistreret har fradrag for moms i
forbindelse med ingeniørrådgivming, der går ud på vurdering om en
tilbygning på vores ejendom(et nedlagt bageri) kan indrettes til
lydstudie(mit erhverv). Studiet er i øjeblikekt mobilt, men jeg er ved
at undersøge muligheden for at indrette det tidligere bageri til fast
studie.
Rådgivningen går i første omgang ud på at vurdere om tagkonstuktionen er
bærende.

mvh

Leif Hesselberg

Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-11-07 20:26

Leif Hesselberg skrev:
> [...]
> studie.
> Rådgivningen går i første omgang ud på at vurdere om tagkonstuktionen er

Det eneste svar du kan basere noget på, får du fra skat.dk
de besvarer mails imponerende hurtigt af en offenlig service :)

der er endda mulighed for såkaldte bindende svar