Iphone - Unlock hvor
Fra : Thomas

Dato : 12-11-07 17:00

Hejsa !

Skal til USA snart og havde tænkt på at købe en Iphone derovre.
(Mener at de er låst / branded til AT&T)

Er det muligt at købe en der, og få den unlocked i DK, og lagt dansk
software i ?
Så den er som en dansk Iphone.

Den er modellen 1.1.1 jeg har kig på .

På forhånd tak,

Thoma

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 12-11-07 17:04

Hvad skal den koste i US of A kontra DK ?

Jeg kender ikke nogen der kan låse dem op i DK endnu !

Fra : Thomas

Dato : 12-11-07 17:26

Hej!

Jeg så den i en Apple butik i Miami for et par måneder siden, og der kostede
en 499 USD
Så det er jo noget billigere end her.
Syntes bare jeg hørte at der var nogen der kunne klare den i DK mht unlock /
software

Mvh Thomas

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 12-11-07 17:42

Ja, det kan godt betale sig at købe den, når du alligevel er ''overthere''.

Der er en del til salg i Den Blå Avis, hvor nogen tilbyder at låse dem op og
lægge DK sprogpakke i, så det kan åbentbart lade sig gøre.

Har kun selv gjort det på en SE K750i for et stykke tid siden, og det syntes
jeg var rimeligt kompliceret..

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-11-07 18:28

Thomas wrote:
> Hej!
>
> Jeg så den i en Apple butik i Miami for et par måneder siden, og der
> kostede en 499 USD

Så er du også bundet til AT&T i 2 år ! hvad koster det ?

--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-11-07 18:37

Awul Dasfilshabeda wrote:

> hvad koster det ?

Min 59,99 $ pr måned .

--
ad

Fra : Thomas

Dato : 12-11-07 21:50

Der er masser til salg på Ebay, som er unlocked
http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=apple+iphone&sacat=146487%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&fbfmt=1&sabfmts=2&fobfmt=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

Så skal vi bare have en som kan flashe dansk software i

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 13-11-07 14:12

> [...]
>
> Så skal vi bare have en som kan flashe dansk software i

Snak med ham her : http://www.unlocking.dk/ alternativt så kan jeg sikkert
også hjælpe dig

Mvh. Lars

www.12unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 15:06

On 2007-11-13 14:11:55 +0100, "Lars, 12unlock" <mail@12unlock.dk> said:

> "Thomas" <salg@cellshoppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej
Jeg har en iPhone - købt unlocked hos hamgo.com - men har lige bestilt
en mere - til en ganske anden pris
Jeg kan anbefale: www.americanshopper.dk - send dem en mail, og spørg -
på dansk
De sender med posten - og den jeg lige har bestilt koster 2.700,-
--- hvis ikke tolderne får fat på den!
Det gjorde de med den første der blev sendt med UPS - det kostede 520 kroner...

- Det er ikke noget problem at unlocke den - og få den til at virke
hjerhjemme - min virker endda med EDGE-netværket og mit M1-abonnement...
- Jeg kan sagtens gøre det, hvis det er - men kig her:
http://www.mac-life.dk/iphoneblog/

- Der er masser af fif - og masser af danskere der har iPhones...

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-07 07:47

> [...]
> http://www.mac-life.dk/iphoneblog/
>
> - Der er masser af fif - og masser af danskere der har iPhones...

Hvis man køber en iPhone gennem www.americanshopper.dk hvad så med de 2 års
aftale med AT&T?
Kan jeg bruge mit BiBob-simkort (efter diverse hacks selvfølgelig) ?

Mvh. Bo

Fra : Børge Konstmann

Dato : 30-11-07 15:13

On 2007-11-21 07:47:02 +0100, "Bo" <bosnabelpcdk> said:

> Hvis man køber en iPhone gennem www.americanshopper.dk hvad så med de 2 års
> aftale med AT&T?
> Kan jeg bruge mit BiBob-simkort (efter diverse hacks selvfølgelig) ?
>
> Mvh. Bo

Hvis man aldrig aktiverer sit iPhone med AT&T-kortet i, så har man
ingen aftale med dem. Systemet er sådan i USA, at man køber sin iPhone
i butikken, og tager den med hjem i boksen. Kortet sidder i - og
derhjemmefra aktiveres kortet til en at&t-konto - men hvis man låser
telefonen op i stedet for, så har man ingen aftale - så vupti - den er
fri!

Der er dog dukket et problem op med den nyeste software - version 1.1.2
- den kan ikke umiddelbart låses op - endnu...
--
Konstmann - Denmark...

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-07 10:51

> [...]
>
> Der er dog dukket et problem op med den nyeste software - version 1.1.2 -
> den kan ikke umiddelbart låses op - endnu...

http://iphone.vildmedmac.dk/

et rigtig godt sted med en masse iPhone-nørder...........

/Bo

Fra : Thomas

Dato : 08-12-07 13:07

Har netop modtaget min Iphone .. Alt for lækker telefon.
Købte en ny i USA version 1.1.1 unlocked.
Downloadede danske menuer fra vildmedmac.dk og det virker bare ;)