Godt gamer gfxkort
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-11-07 10:46

Hej

Jeg troede egentligt jeg var rimeligt kørende med mit X800XL, men Jericho
med Jericho får jeg bare sort skærm, det kører nogenlunde på mit GF8600, men
der skal sgu nok noget mere power på, så hvad er et godt gamer gfx kort i
pris størrelsen af 1500,-

Stef

Fra : Hagar

Dato : 13-11-07 11:08

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med Jericho får jeg bare sort skærm, det kører nogenlunde på mit GF8600,
> men der skal sgu nok noget mere power på, så hvad er et godt gamer gfx

Nu skriver du ikke om det er AGP eller PCI-E du har, men er det AGP, så kan
jeg da anbefale det her
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=376933 ellers skal du nok
op i et GF8800.

Hagar

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-11-07 11:24

> Nu skriver du ikke om det er AGP eller PCI-E du har, men er det AGP, så
> kan jeg da anbefale det her
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=376933 ellers skal du
> nok op i et GF8800.

Åhh ja det er PCI-E

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-07 16:02

> Åhh ja det er PCI-E
>
> Stef

Skynd dig at købe sådan et 8800GT medens tid er,
de kan hurtigt være revet væk p.g.a. leverandørsvigt,
http://www.crn.dk/newsletter.php?id=26466

/Bent

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-11-07 22:54

> Skynd dig at købe sådan et 8800GT medens tid er,
> de kan hurtigt være revet væk p.g.a. leverandørsvigt,
> http://www.crn.dk/newsletter.php?id=26466

Så finder jeg sikker noget andet fyldensgørende

Stef

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-11-07 11:09

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> crashed Echelon writing

> så hvad er et godt gamer gfx kort i
> pris størrelsen af 1500,-

Hvis du har mulighed for at gå lidt over budget så et 8800GT

--
Bjarke Andersen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-11-07 11:35

> Hvis du har mulighed for at gå lidt over budget så et 8800GT

Er det virkeligt så godt sådan en 8800GT?

Stef

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-11-07 11:45

> Er det virkeligt så godt sådan en 8800GT?

De fabriks overclockede kort performer ligesom et GTS kort, så ja, det er
det imho 3. bedste kort fra Nvdia p.t.

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Lund

Dato : 14-11-07 08:23

> De fabriks overclockede kort performer ligesom et GTS kort, så ja, det er
> det imho 3. bedste kort fra Nvdia p.t.

Hmm jeg synes at have set en test hvor standard GT'en outperformede GTS'en
og lå ca. på højde med GTS OC!?

Brian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-11-07 10:19

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> crashed Echelon writing

> Hmm jeg synes at have set en test hvor standard GT'en outperformede
> GTS'en og lå ca. på højde med GTS OC!?

Jeg ved snart ikke mere, har både set det ene og det andet, hvor det er
afhængig af hvilken GTS version, hvilket spil der er testet med.

Den seneste fra dansk hardware site (mener edbpriser linkede) gav kun et
par håndfuld fps ekstra til et fabriks OCet GT kort over 640MB
GTS kort.

Irriterende jeg ikke kan finde linket nu.

--
Bjarke Andersen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-11-07 11:37

Vinder man noget ved evt. at køre med crossfire?

Stef

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-11-07 17:39

Stefan Jacobsen wrote:
> Vinder man noget ved evt. at køre med crossfire?

Det afhænger af hvordan du sætter CrossFire op.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-11-07 17:38

Stefan Jacobsen wrote:

> med Jericho får jeg bare sort skærm, det kører nogenlunde på mit GF8600, men

GF8600 er der ikke meget gamer over. Et GF7600GT er hurtigere end et
GF8600GT.

Jesper Poulsen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-11-07 21:43

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> GF8600 er der ikke meget gamer over. Et GF7600GT er hurtigere end et
> GF8600GT.

Nææ men det var lige det der lå i skuffen. Men det er godt nok skuffende mit
3000,- x800 ikke vil afvikle det ;-(

Stef

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-11-07 00:17

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> GF8600 er der ikke meget gamer over. Et GF7600GT er hurtigere end et
> GF8600GT.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det er da ikke mere end et par månder siden du mente et 8600GT var et gamer
kort.

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-11-07 20:13

Bjarne K. wrote:

> Det er da ikke mere end et par månder siden du mente et 8600GT var et gamer
> kort.

Find venligst det link.

GF8600GT OC ligger på linie med GF7600GT, men GF8600GT er ikke pengene værd.

Det er lige så meget gamerkort som GF7600GS.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-11-07 21:35

> [...]
> værd.
>
> Det er lige så meget gamerkort som GF7600GS.

Fra 8.aug 2007 i dk.edb.hardware

<Citat>
x600 GTx og op hos nVidia er gamerkort. Det inkluderer 6600 GT, såvel
som 7600 GT og 8600 GT...

Jesper Poulsen

</citat>

Men det er måske en anden Jesper Poulsen

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-11-07 17:43

Bjarne K. wrote:

> Fra 8.aug 2007 i dk.edb.hardware

Det var inden jeg overvejede et selv. Jeg fandt senere ud af at der ikke
er meget gamer over 8600GT sammenlignet med 7600GT.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-11-07 20:32

> Det var inden jeg overvejede et selv. Jeg fandt senere ud af at der ikke
> er meget gamer over 8600GT sammenlignet med 7600GT.

> [...]

Fint nok. syntes bare det var mærkeligt, at du er begyndt at sige det samme,
som du mente var vrøvl, da jeg sagde det.

Bjarne K.