TheSchwartz coalescing worker - mailinglis~
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 09-11-07 15:25

Hej.

Jeg sidder og kigger på TheSchwartz og "coalesce"-funktionaliteten.

Jeg kan ikke rigtigt lure hvordan en "properly constructed" worker får
fat i alle jobs med matchende coalescing value (så den kan tage dem i et
hug), så jeg var ude efter et eksempel.

Det eneste jeg lige kunne finde var TheSchwartz::Worker::SendEmail, men
der bruges coalesce så vidt jeg lige kan se ikke rigtigt til noget.

(Hvis et job har modtagere i flere domæner splittes det op i et job per
domæne med en coalescing value sat, men hvis der er flere jobs til samme
domæne i køen bliver de så vidt jeg lige kan se kørt hver for sig?)

Er der noget her, der ved om der findes en mailingliste for TheSchwartz?

Mvh.

--
"I'm a tree-surgeon if you like" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-11-07 15:39

On Fri, 09 Nov 2007 15:25:16 +0100, Adam wrote:

> [...]

> Jeg kan ikke rigtigt lure hvordan en "properly constructed" worker får
> fat i alle jobs med matchende coalescing value (så den kan tage dem i et

Når du er i tvivl, læs modulets tests - der er et fint eksempel her:

<http://code.sixapart.com/trac/TheSchwartz/browser/trunk/t/coalesce.t>

Mvh.

--
"You know, if the sun was an oboe, what would you do?" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk