Ny Trådløs
Fra : Bobber

Dato : 24-10-07 17:06

Hej..

Min gamle trådløse telefon kan ikke mere
så jeg er på udkik efter en ny

Jeg kunne godt tænke mig en der kan
vise navnet og ikke kun nummeret på
dem der ringer, hvis de da er lagt ind i
telefon bogen.. Hvadfor nogle mærker og
modeller kan det..
Jeg har hørt af i en TDC butik.. "Det ved de da ikke"

Bobber

Fra : Ole C

Dato : 24-10-07 18:48

Bobber skrev blandt andet:

> [...]
> telefon bogen.. Hvadfor nogle mærker og
> modeller kan det..
> Jeg har hørt af i en TDC butik.. "Det ved de da ikke"

Det plejer at være tilfældet hvis telefonbogen indeholder navne og ikke kun
numre.
Min Philips CD130 gør det ihvert fald - det samme gælder CD122 - og sikkert
mange andre.
Stil som betingelse at du kan levere telefonen tilbage hvis du ikke er
tilfreds med den. Der er jo andre ting, som du først kan kontrollere når du
får den tilsluttet derhjemme.

--
vh
Ole C.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-10-07 22:47

Bobber skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig en der kan
> vise navnet og ikke kun nummeret på
> dem der ringer, hvis de da er lagt ind i
> telefon bogen.. Hvadfor nogle mærker og
> modeller kan det..

BeoCom er toppen af poppen - vi har BeoCom4
Hans

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 25-10-07 10:41

Bobber wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig en der kan
> vise navnet og ikke kun nummeret på
> dem der ringer, hvis de da er lagt ind i
> telefon bogen.. Hvadfor nogle mærker og
> modeller kan det..

Siemens laver nogen der kan. Dem vi har (kan ikke huske modellen) kan også
sende telefonbogsentries til hinanden. Så undgår man den der med "det nummer
er på den anden telefon".

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-07 14:31

Hej
Siemens SL serie kan (også den gamle 4010 serie)
Et rigtigt godt tilfreds med siemens og kvaliteten
Hilsen Michael