Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Indkomst
Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-11-07 22:38

Hej

Er der nogen der kan hjælpe, med hvad er gennemsnit indkomsten i Danmark,
for henholdsvis mænd og kvinde samt samlet.

Fo r liget at videt om man er en skidt forhandler eller ej.

På forhånd tak

Mvh. Jan

Fra : urlex

Dato : 06-11-07 23:16

On 6 Nov., 23:38, "Jan Pedersen" <s...@kirketerpsvej.dk> wrote:
> [...]
> for henholdsvis mænd og kvinde samt samlet.
>
> Fo r liget at videt om man er en skidt forhandler eller ej.

http://www.dst.dk/TilSalg/doga/emner/loen/statistik.aspx giver dig
svar, men spørg altid din fagforening !

Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-11-07 23:33

http://www.dst.dk/TilSalg/doga/emner/loen/statistik.aspx giver dig
svar, men spørg altid din fagforening !

Fagforening. tror du jeg er socialdemokrat eller hvad ?

Jeg tror på at dem med den højste indkømst ikke er medlem af S

Mvh Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-11-07 20:38

Jan Pedersen skrev den 06-11-2007 23:33:

> http://www.dst.dk/TilSalg/doga/emner/loen/statistik.aspx giver dig
> svar, men spørg altid din fagforening !
>
> Fagforening. tror du jeg er socialdemokrat eller hvad ?

Så ta' fat i de lønstatisikker som er offentlige tilgængelige.

Og man kan sagtens være med i både fagforening og akasse uden nogen
sinde at have socialdemokratisk partibog.

Jeg har i hvert fald ikke den partibog.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-11-07 23:34

Undskyld... højste = normal indkomst

Mvh Jan

Fra : Poul Christensen

Dato : 06-11-07 23:33

"Jan Pedersen" <spas@kirketerpsvej.dk> wrote in

> Er der nogen der kan hjælpe, med hvad er gennemsnit indkomsten i
> Danmark, for henholdsvis mænd og kvinde samt samlet.
>
> Fo r liget at videt om man er en skidt forhandler eller ej.

I statistikbanken på Danmarks Statistik kan du selv lave de beregninger du
ønsker. (www.statistikbanken.dk)

mvh poul christensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-11-07 19:02

"Jan Pedersen" <spas@kirketerpsvej.dk> wrote in message
> Hej
>

> Er der nogen der kan hjælpe, med hvad er gennemsnit indkomsten i Danmark,
> for henholdsvis mænd og kvinde samt samlet.
>
> Fo r liget at videt om man er en skidt forhandler eller ej.

Hvorfor mener du, at gennemsnitslønnen er en god indikator for, hvad du er
værd?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-11-07 12:48

Christian R. Larsen wrote:

> Hvorfor mener du, at gennemsnitslønnen er en god indikator for, hvad
> du er værd?

Det skal jo nok være gennemsnitsløn indenfor fag/landsdel ellers
sammenligner man æbler, pærer, tomater og vindruer

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-11-07 10:23

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> wrote in message

> Det skal jo nok være gennemsnitsløn indenfor fag/landsdel ellers
> sammenligner man æbler, pærer, tomater og vindruer

Fag, landsdel, anciennitet, uddannelsesniveau - det er umuligt at lave den
slags sammenligninger.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-11-07 00:12

Christian R. Larsen wrote:

> Fag, landsdel, anciennitet, uddannelsesniveau - det er umuligt at
> lave den slags sammenligninger.

Så er det jo endnu værre at tage udgangspunkt i gennemsnitlig indkomst
totalt set?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-11-07 10:15

> Så er det jo endnu værre at tage udgangspunkt i gennemsnitlig indkomst
> totalt set?

Du kan ikke bruge det til noget overhovedet.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-11-07 12:49

Jan Pedersen wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe, med hvad er gennemsnit indkomsten i
> Danmark, for henholdsvis mænd og kvinde samt samlet.

Det skal opgøres i forhold til fag/jobfunktion samt landsdel/køn ellers
giver det ingen mening

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!