Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Dobbelt beskatning
Fra : Kasper

Dato : 31-10-07 17:26

Hej

Nogle der kan fortælle mig om dobbelt beskatning, mellem danmark og et
udland. exvis tyskland?

Jeg er primært interasseret i den danske del af det, hvordan gøres dette ?

Kasper

Fra : Poul Christensen

Dato : 31-10-07 22:06

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in

> [...]
> udland. exvis tyskland?
>
> Jeg er primært interasseret i den danske del af det, hvordan gøres

Nu er du ikke særlig konkret, men er et link til aftalen med Tyskland for
at undgå dobbeltbeskatning.

mvh poul christensen

Fra : urlex

Dato : 31-10-07 22:25

On 31 Okt., 18:26, "Kasper" <kas...@kasper.kasper> wrote:
> [...]
> udland. exvis tyskland?
>
> Jeg er primært interasseret i den danske del af det, hvordan gøres dette ?

Du kan læse mere her, Tyskland hører under samme regler som Sverige
www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=118941&vID=0&i=6

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-11-07 01:35

urlex skrev den 31-10-2007 22:24:

> Du kan læse mere her, Tyskland hører under samme regler som Sverige
> www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=118941&vID=0&i=6

Øhhhh, hvad

Der er indgået DBO forskellige DBO'er for Norden (DK, SV, NO, FIN) og
Tyskland.

Indrømmet, jeg har ikke undersøgt om reglerne i overenskomsterne er
forskellige, men det er forskellige "kontraherende stater" som indgår de
respektive aftaler.

Se Ligningsvejledningen:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=102225&vId=201609

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-11-07 01:37

Kasper skrev den 31-10-2007 17:26:
> Hej
>
> Nogle der kan fortælle mig om dobbelt beskatning, mellem danmark og et
> udland. exvis tyskland?
>
> Jeg er primært interasseret i den danske del af det, hvordan gøres dette ?

Hvilken del af DBO'en er du interesseret i:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=102438&vID=201609&i=251#i102438

Selve teksten af overenskomsten er en hård en at læse.

Søg på google efter: dobbelbeskatningsoverenskomst Danmark Tyskland.