Test for Hash
Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-11-07 11:31

Hej

Er der nogen der ved hvor hurtigt efter rygning af hash det kan spores i
urinen?

Jeg har ikke kunnet finde oplysninger om hvor lang tid der skal gå før
stoffet kan spores i urinen.

Langgaard

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-11-07 11:44

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
> urinen?
>
> Jeg har ikke kunnet finde oplysninger om hvor lang tid der skal gå før

Ja man skulle kunne teste mennesker for Cannabis, men det er ikke så enkelt
som alkohol. en langt nemmere løsning syntes at være en øjetest hvor man
bruger et kort som man sætter op ved øjet således at man kan se en normal
pupil.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-11-07 14:14

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enkelt som alkohol. en langt nemmere løsning syntes at være en øjetest
> hvor man bruger et kort som man sætter op ved øjet således at man kan se

Hej

Jeg har styr på selve urintesten, men det er bare med hvor lang tid der skal
gå fra "stoffet" ryges, til det kan spores i testen!

Langgaard

Fra : Per A. Hansen

Dato : 15-11-07 14:28

> [...]
> urinen?
> Jeg har ikke kunnet finde oplysninger om hvor lang tid der skal gå før

Jeg har et sted set tallet ca. 70 dage.

Per A. Hansen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 16-11-07 10:44

"Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Jeg har et sted set tallet ca. 70 dage.

Hej

Ja, det er nok den max tid hvor stoffet kan spores. Men hvor hurtigt efter
indtagelse af stoffet kan det spores i urinen, altså stoffets vej fra
lungerne til urinen, er den 1, 3 eller 7 timer?

Langgaard

Fra : Per A. Hansen

Dato : 06-12-07 13:01

> [...]
> indtagelse af stoffet kan det spores i urinen, altså stoffets vej fra
> lungerne til urinen, er den 1, 3 eller 7 timer?

Det afhænger sikker af måletreknikken, men de første spor skulle
kunne måles infenfor 1 time efter indtagelse via lungerne.
I Hash er der flere hundrede forskellige stoffer - ikke bare TCH,
Vil du vide mere specifikt om biologien kan jeg anbefale:
Henrik Rindom..Rusmidlernes Biologi.
Gads rusmiddelleksikom ( Kirsten tunvig).
Begge kan lånes på biblioteket.

Per A. Hansen

Fra : jama

Dato : 04-02-08 18:15

> [...]
> Vil du vide mere specifikt om biologien kan jeg anbefale:
> Henrik Rindom..Rusmidlernes Biologi.
> Gads rusmiddelleksikom ( Kirsten tunvig).

I op til 3 mdr. og måske enda længere, Politiet får snart Værktøj, til at
konstatere det, ellers er der den Gammeldags metode Blodprøve.
Mvh.Jama