Pgo hjul ved kilerem
Fra : Lars & Jane

Dato : 06-11-07 05:55

Hjælp, skal have skiftet indmaden fra kickstarteren på min pgo hot 50, men
er stødt på et problem, alt er udskiftet på nær en kickstartergriber der
sidder fast med en 14mm møtrik på det hjul hvor kileremmen er mont. på..
Hvordan for men den løsnet ?
Evt. et link til en manual
Mvh Lars & Jane...

Fra : Henning Lund

Dato : 05-11-07 15:28

Lars & Jane tastede:
> [...]
> hjul hvor
> kileremmen er mont. på.. Hvordan for men den løsnet ?

En luftnøgle.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Lars & Jane

Dato : 06-11-07 17:30

> En luftnøgle.
> --
> Mvh Henning Lund
> http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
> vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.

Lyder godt nok volsomt, er det "normalt gevind " eller er det linksgevind ?
Mvh Lars...

Fra : Henning Lund

Dato : 05-11-07 21:26

Lars & Jane tastede:

> Lyder godt nok volsomt, er det "normalt gevind " eller er det
> linksgevind ? Mvh Lars...

Normal.