reservedele til en trilet ??
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 04-11-07 16:24

er der nogen der ved hvor man kan skaffe kabler og lign reservedele til en
Puch trilet fra først i 70rne ??

De er ekstremt lange, og Nej Thansen har ikke kabler i de længder..

Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 04-11-07 17:34

Thomas Duus Jürgensen tastede:
> [...]
> reservedele
> til en Puch trilet fra først i 70rne ??
>
> De er ekstremt lange, og Nej Thansen har ikke kabler i de

Kan fåes hos http://www.sahva.dk/, nu ved jeg ikke om de sælger
til private, da jeg handlede hos dem da jeg var
knallertforhandler, men ring/skriv og spørg, eller kan de henvise
til et sted hvor du kan købe dem.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 08-11-07 10:30

hejsa

desværre har de ikke flere dele til den gamle grønne trilet ;O(

Nogen der ved hvor man f.eks køber 2 m gaskabel ??

Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 08-11-07 13:51

> [...]
>
> desværre har de ikke flere dele til den gamle grønne trilet ;O(
>
> Nogen der ved hvor man f.eks køber 2 m gaskabel ??

Det var "#()=/#""%/(), nå prøv at ring 86600144 det er AM service
i Viborg, de burde kunne hjælpe dig på enten den ene eller den
anden måde.

Fra : Leif

Dato : 08-11-07 17:22

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> wrote in message
> hejsa
>
> desværre har de ikke flere dele til den gamle grønne trilet ;O(
>
> Nogen der ved hvor man f.eks køber 2 m gaskabel ??
>
> Thomas

Mange cykelhandlere har kabler - både inder og yder - i metermål.

Er det umuligt for dig at finde, spørger jeg gerne her i byen (7330) for
dig.

/Leif