F-Secure 2008 antivirus - slået fra ?
Fra : SpookiePower

Dato : 30-10-07 12:28

Jeg har installeret F-Secure 2008 antivirus hos en bekendt.
Han har desværre ikke meget forstand på IT, men han påstår
at hans antivirus er slået fra af sig selv. Jeg har prøvet
at vejlede ham over telefonen for at finde det sted hvor man
slår programmet til igen, men uden held. Jeg kender desværre
kun programmet fra den korte tid det tog at installere det,
så jeg forsøgt på F-Secure's egen side at finde hjælp -

http://support.f-secure.com/enu/home/elearning/is2008el_enu/index.html

men her står der desværre intet om at man kan slå det fra og til.
Er der nogle her som kan hjælpe med at finde den mulighed i
programmet ?