unlock K610i
Fra : SpookiePower

Dato : 02-11-07 20:34

Jeg har en K610i der er låst til 3. Hvordan får man den unlock'et
og hvad koster det evt ? Som jeg kan se, så skal den der unlock'er
den, have den tilsendt. Er det rigtigt ?

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 03-11-07 11:27

For at få den unlocket, skal du kontakte en unlocker i dit lokal omr. (hvis
der findes en). Ellers find den nærmeste !.

Priserne er lidt forsk. fra unlocker til unlocker, men typisk tager de 100,-
+ forsendelse.

TIP: Lad telefonen 100% op inden du evt. sender den afsted, da
''operationen'' koster strøm.

Fra : Quake

Dato : 11-12-07 14:26

Du kan også gører det selv her http://www.seunlock.dk/ gjorde det selv med
en sek 608i som var låst til 3g og den virker fint nu
med telmore.

mvh
Quake