Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Stor opløsning på fladskærm
Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-10-07 00:14

Hej

På en 22 tommers fladskærm anbefales en ret høj opløsning omkring 1600 x
1400, her fungerer skærmen
optimalt.
Problemet er at alt er utroligt småt.

Jeg mener at have set at man kan have den høje opløsning og så stadig have
rimelige store ikoner og tekst,
er der en her der ved hvordan det gøres.?

Hilsen
Bo.

Fra : Mads

Dato : 29-10-07 00:38

On Mon, 29 Oct 2007 00:14:29 +0100, "Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk>
wrote:

>Jeg mener at have set at man kan have den høje opløsning og så stadig have
>rimelige store ikoner og tekst,
>er der en her der ved hvordan det gøres.?

I XP.

Egenskaber for skærm. Udseende

Så kan du gøre skrift og ikoner større.

( Større ikoner ligger inde under Effekter )

mvh Mads

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-10-07 08:25

Bo Nielsen wrote:

> er der en her der ved hvordan det gøres.?

Det har intet med hardware at gøre. Hop over i gruppen for det relevante
operativsystem...

Jesper Poulsen

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 29-10-07 19:07

"Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> På en 22 tommers fladskærm anbefales en ret høj opløsning omkring 1600 x
> [...]
Det lyder som om du har misforstået noget,
En 22 Widescreen (hvad der er mest sandsynligt) har en fast opløsning på
1680x1050 alt andet en den faste opløsning er forkert på en fladskærm og vil
give et dårligt billede.
Højre klik ude på skrive ordet og rod lidt rundt i [Egenskaber].

1680x1050 give en dot størrelse på ca 0,28mm det er foretrukket af mange så
jeg tror ikke at det kan være for små.

Der er selvf. også den mulighed at du har en 20" 1600x1200 skærm

Og en mere rigtig ruppe ville nok være news:dk.edb.hardware.skaerm

Mvh Peter