Lakering af skjold?
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-07 21:39

Hej

Hvad koster lakering af nederste sideskjold på en Speedfight 2? Det er
sort metallic det stykke.

/Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-07 22:13

In article <martinlj-D40337.22392524102007@news.sunsite.dk>,
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvad koster lakering af nederste sideskjold på en Speedfight 2? Det er
> sort metallic det stykke.

PS: Vi taler en lakering på højde med fabrikslakeringen i look og
holdbarhed.. så det dur ikke med billigste spraydåse fra tanken..

/Martin

Fra : Hekto

Dato : 25-10-07 13:45

Martin Johansen [6000] explained :
> Hej
>
> Hvad koster lakering af nederste sideskjold på en Speedfight 2? Det er
> sort metallic det stykke.
>
> /Martin

Da Peugeot havde salg og reservedele var det
langt billigere bare at købe et nyt, bestilt i
den rigtige farve.
Dengang lå prisen i gennemsnit på 350,- Kr for
hver plastikdel.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-07 23:31

> Da Peugeot havde salg og reservedele var det
> langt billigere bare at købe et nyt, bestilt i
> den rigtige farve.

Okay fedt. Jeg må ud til en forhandler der har med Peugeot scootere, at
gøre.

> Dengang lå prisen i gennemsnit på 350,- Kr for
> hver plastikdel.

Ja det er jo billigt.. til den pris gider jeg ikke engang rode med det
selv.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 01-11-07 12:08

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> Okay fedt. Jeg må ud til en forhandler der har med Peugeot scootere, at
> gøre.

> Ja det er jo billigt.. til den pris gider jeg ikke engang rode med det
> selv.

Ja, priserne ligger deromkring. Jeg lagde mig lidt ufrivilligt på siden med
min, og skulle have hele siden skiftet, Jeg kan evt. godt finde priserne et
sted, hvis du vil?

/Ole