PGP free, findes dette stadig
Fra : Nedad

Dato : 25-10-07 19:07

Hejsa

Jeg vil have installeret PGP for at kunne krypter nogle filer.
Kan det passe at PGP free ikke findes længer? Jeg kan kun finde noget
trial 30 dage og derefter ser det ud som om at det skal købes.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-10-07 20:13

Nedad <google@dragic.com> skrev 2007-10-25:
> [...]
> Kan det passe at PGP free ikke findes længer? Jeg kan kun finde noget
> trial 30 dage og derefter ser det ud som om at det skal købes.

Den bliver til PGP free efter de 30 dage. Dvs at det er fuld PGP i de
første 30 dage, derefter kan man vælge om man vil købe en licens eller
"nøjes" med PGP free.

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 25-10-07 20:13

Den Thu, 25 Oct 2007 11:07:21 -0700 skrev Nedad:
> Jeg vil have installeret PGP for at kunne krypter nogle filer. Kan det
> passe at PGP free ikke findes længer? Jeg kan kun finde noget trial 30
> dage og derefter ser det ud som om at det skal købes.

Måske du leder efter GnuPG http://www.gnupg.org/

/A

Fra : Nedad

Dato : 03-11-07 23:33