Hvor finder man færdige programmer til ext~
Fra : Kurt G

Dato : 24-10-07 15:09

Jeg er ved at lave et program til en u-controler ADuC831, der er fra
80C51-familien.

Dertil skal der bl.a. bruges rutiner til at skrive data i extern RAM v.h.a
SPI samt til et lille LCD med 4-linier.
Det er der sikkert nogen, som har gjort før og så kunne jeg godt tænke mig
at vide, hvor man kan finde sådanne programstumper?

Kurt

Fra : Søren Panduro

Dato : 06-11-07 20:51

tjek:
http://www.mil.ufl.edu/~chrisarnold/components/microcontrollerBoard/AVR/avrlib/

Der er godt nok til Atmel, men det er små-ting der skal laves om.
Søren P.
http://www.ganssleindk.dk/