Program til incremental backups ?
Fra : SpookiePower

Dato : 22-10-07 13:04

Er der nogle som kan anbefale et program der
kan køre incremental backups ?

Jeg fotografere en hel del og har efterhånden
samlet en hel del GB billeder. Findes der
programmer som kan tage backup af de nye billeder
man har tilføjet eller ændret i siden sidste backup
og så tilføje disse billeder til backup'en ?

Fra : Max

Dato : 22-10-07 13:31

Hej

> Er der nogle som kan anbefale et program der
> kan køre incremental backups ?

Jeg bruger http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm
til netop sådanne opgaver.

--
Mvh Max

Fra : Paw P Larsen

Dato : 22-10-07 20:33

SpookiePower wrote:
> Er der nogle som kan anbefale et program der
> kan køre incremental backups ?

Start -> Run -> NTBackup.exe

Fra : Niels Stoltze

Dato : 22-10-07 21:31

"SpookiePower":
> [...]
> programmer som kan tage backup af de nye billeder
> man har tilføjet eller ændret i siden sidste backup
> og så tilføje disse billeder til backup'en ?

Til ren synkronisering kan jeg varmt anbefale www.goodsync.com

/Stoltze

Fra : SpookiePower

Dato : 23-10-07 08:36

Tak for jeres forslag. Jeg vil kigge på dem.

Fra : Per Andreasen

Dato : 28-10-07 11:35

Jeg bruger MozyHome. Den er fortræffelig, men kun gratis indtil 2 GB.
http://mozy.com/home
mvh Per