S: Backup-bånd SLR5-8GB
Fra : Charlotte

Dato : 22-10-07 10:43

Hej alle

Jeg har købt mange bånd - tager sikkerhedskopier på mit arbejde og troede at
mine gamle bånd var slidt ned - at det var derfor skidtet ikke virkede
mere - men nu viser det sig, at det var selve hardware som var gået i
stykker - har nu fundet anden løsning på backup-problemet.
Men nu har jeg 23 helt nye bånd som jeg vil sælge - gav 375,- pr. stk. da
jeg købte dem - hvad kan jeg få for dem og er der noget som er interesseret?

Mvh Charlotte charlotte(fjern dette)_andersen@ofir.dk
Fjern (fjern dette) i mailen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 12:58

Charlotte wrote:
> [...]

I denne gruppe er der nok ikke store muligheder for at få mere end en
skumbanan eller to

I dk.marked.privat.edb.*** er der til gengæld nok nogen der kan bruge dem.

mvh Ebbe

Fra : Charlotte

Dato : 22-10-07 15:17

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> I denne gruppe er der nok ikke store muligheder for at få mere end en
> skumbanan eller to
>
> I dk.marked.privat.edb.*** er der til gengæld nok nogen der kan bruge dem.
>
> mvh Ebbe

Hej Ebbe

Tak for dit svar

Ha en god aften.

Hilsen Charlotte

Fra : Ole C

Dato : 22-10-07 13:43

Charlotte skrev blandt andet:

> Men nu har jeg 23 helt nye bånd som jeg vil sælge - gav 375,- pr.
> stk. da jeg købte dem - hvad kan jeg få for dem og er der noget som
> er interesseret?

Prøv i en markedsgruppe - for eksempel dk.marked.privat.edb

--
vh
Ole C.

Fra : Charlotte

Dato : 22-10-07 15:17

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv i en markedsgruppe - for eksempel dk.marked.privat.edb
>
> --
> vh
> Ole C.
Hej Ole