IE 7 Netbank
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 21-10-07 13:06

Hej

Jeg har et problem og det er at jeg vær gang skal logge mig ind på netbank
kan den ikke vise siden Jeg har afinstalleret 7 og prøvet med IE 6 men det
hjælper ikke Er der nogle der kan hjælpe mig Problemet er kommet inden for
de sidste par dage På forhånd tak

Jesper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-10-07 13:11

"Jesper S Jensen" <jmjs@nvnet.telelet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> IE 6 men det hjælper ikke Er der nogle der kan hjælpe mig Problemet er
> kommet inden for de sidste par dage På forhånd tak

Det er fordi du ikke har installeret den nyeste MS-DOS.

Læs: Det er ret svært at hjælpe dig hvis du ikke fortælle hvilke krav din
netbank stiller. Anvender den fx. Java?

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 21-10-07 13:26

Hej Bjarke

Ja den anvender Java Sun

Hilsen Jesper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-10-07 08:03

> Ja den anvender Java Sun

Kan det tænkes Java er blevet deassocieret med IE i din afinstallation af
IE.

Prøv at reinstallere Java.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 21-10-07 21:05

Jesper S Jensen wrote:
> [...]
> hjælper ikke Er der nogle der kan hjælpe mig Problemet er kommet inden for

Ring til din banks hotline.

Mvh. Michael.

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 22-10-07 09:43

Hej
Ja det kan jeg godt finde ud af Men hvis der var nogen der havde været ude
for det samme problem og kunne hjælpe var det helt fint

Jesper

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 04-11-07 10:56

"Jesper S Jensen" <jmjs@nvnet.telelet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Ja det kan jeg godt finde ud af Men hvis der var nogen der havde
> været ude for det samme problem og kunne hjælpe var det helt fint

En bank som Danske Bank skriver på sin hjemmeside om problemer med Vista og
homebanking - og hvordan problemerne løses.
Er det mon det?

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : HRaaberg@gmail.com

Dato : 06-11-07 17:31

Hej
Jeg har oplevet præcis det samme problem med min netbank - blanke
sider istedet for adgang. Bankens Hotline oplyser at det er et
probelem de ser stadigt oftere. Hverken de eller Microsoft har noget
bud på årsagen - blot har de konstateret at IE7 er "smadret", som han
poetisk udtrykte det. Hotline + MS har kun èn løsning: formater
harddisken! De har været igennem alt andet....
M.v.h.

HR.

Fra : HRaaberg@gmail.com

Dato : 06-11-07 18:26

On 21 Okt., 08:06, "Jesper S Jensen" <j...@nvnet.telelet.dk> wrote:
> [...]
> hjælper ikke Er der nogle der kan hjælpe mig Problemet er kommet inden for

Jeg har netop oplevet samme problem med IE7, efter at have benytte
windows update til at opgradere til IE7.
Jeg har ligeledes oplevet problemer med brugen af IE7 i andre
situationer.

Det har jeg netop klaret på følgende måde:

1) Gå ind i "Tools"
2) Vælg "Manage Add-ons"
3) Vælg "Enable or Disable Add-ons"

Her vil du givetvis opleve at en del "Add-ons" der understøtter din
browsing er disabled fx. div. Java add-ons.
Efter at have enabled de nødvendige add-ons kører det hele som en
drøm!

Med venlig hilsen
H. Raaberg