Keil fejlmelding
Fra : Kurt G

Dato : 22-10-07 19:50

Jeg skal til en opgave bruge Keils uVision3 til lidt C-program.

Efter en build får jeg følgende for mig uforklarlige fejlmelding:
Error: failed to execute . 'C:\......\BINC51.exe'

Filen findes ikke under Keil-dir.

Jeg har sikkert sat et eller andet forkert op, men hvad?

Programmet er en kopi af et eksemple fra Analog Devices. Jeg har fjernet
alle Include-henvisninger, så det er ikke fra dem, fejlen kommer.

sbit LED = 0x0B4;

void main (void)
{
unsigned code values[64][2]= //Her følger en tabel
DACCON = 0x0D; //DAC0 on 12-bit Asynchronous
DAC0H = 0x08; //DAC0 mid scale
DAC0L = 0x00;
while (1)
{
int i;
for ( i = 0 ; i < 64; i++)
{
DAC0H = values[i][0];
DAC0L = values[i][1];
}
LED ^= 1;
}
}

Mvh Kurt

Fra : Leo Havmøller

Dato : 23-10-07 04:39

> Efter en build får jeg følgende for mig uforklarlige fejlmelding:
> Error: failed to execute . 'C:\......\BINC51.exe'

Der mangler en \ mellem bin og c51.exe, altså \bin\c51.exe.

Leo Havmøller.

Fra : Kurt G

Dato : 23-10-07 07:56

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Der mangler en \ mellem bin og c51.exe, altså \bin\c51.exe.
>
> Leo Havmøller.
Det er et svar fra compileren.
Så vil jeg søge fejlen i opsætningen til en eller anden sti.

Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 23-10-07 08:01

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Der mangler en \ mellem bin og c51.exe, altså \bin\c51.exe.
>
> Leo Havmøller.
Ja, fejlen lå i opsætningen af stien til BIN-dir. som jeg slettede.
Tak.
Kuurt