nyhedsscript
Fra : quake

Dato : 21-10-07 23:38

kan man i frontpage lave et nyhedsscript hvor den skrevne nyhed selv
forsvinder efter foreks 2uger så man ikke mauelt skal ind og slette den.

mvh
Quake

Fra : enkvinde

Dato : 22-10-07 00:54

> kan man i frontpage lave et nyhedsscript hvor den skrevne nyhed selv
> forsvinder efter foreks 2uger så man ikke mauelt skal ind og slette den.
>

> mvh
> Quake

Nej, det kan du ikke. Den slags handlinger er serverbaseret, så derfor skal
du have fat i et serversprog så som php eller asp.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : quake

Dato : 22-10-07 08:40

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej, det kan du ikke. Den slags handlinger er serverbaseret, så derfor
> skal du have fat i et serversprog så som php eller asp.

> [...]
ok så må jeg prøve at lede efter det

Tak for det hurtige svar

Mvh
Quake

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-10-07 10:24

"quake" <lotusvej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> kan man i frontpage lave et nyhedsscript hvor den skrevne nyhed selv
> forsvinder efter foreks 2uger så man ikke mauelt skal ind og slette den.
>

> mvh
> Quake
Som enkvinde siger, nej, det kan man ikke.

Men jeg ser det nu heller ikke som det store problem, når man skriver nye
nyheder ind, skriver man den bare oven i de gamle.
Jeg har et link til dig med forskellige nyheds funktioner, kig lidt på dem:
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/nyhedsfunktioner/nyhedsfunktioner.htm

Den ene nyhedsfunktion kan du se her: http://www.hojby-sg-gymnastik.dk/

Ude til højre, når jeg gå ind på siden for at lave noget om, er der en lille
gul boks, jeg klikker på og vupti, koden kommer op i en script boks. Hvor
man nemt kan lave det om.

Venlig hilsen
Jesper c",)