Havørreder fanges lige nu
Fra : Charlotte

Dato : 17-10-07 15:10

Hej alle

I sidste weekend var jeg i Liseleje på svampetur - og her ved en
parkeringsplads ved Liseleje Strand, så jeg flere lystfiskere iført vaders -
mens vi sad og spiste frokost, kom en vadende fra vandet med 2 store ørreder
dinglende fra bæltet - og lige bagefter kom en med en rigtig stor ørred -
sagde til ham at den da var flot, hvorpå han svarede, at han lige havde
smidt 2 andre ud igen for de var ikke så store som den han havde.

Såååå drenge - der ser ud til at det er stedet man skal være lige nu

Hilsen Charlotte

Fra : Jan Raarup

Dato : 27-10-07 13:13

Charlotte <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev:
> [...]
>vadende fra vandet med 2 store ørreder
>dinglende fra bæltet - og lige
>bagefter kom en med en rigtig stor ørred -

Hej Charlotte

Det lyder godt, men der er jo ikke halv vand og halv fisk derude.
Men tak for tippet.

Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

"lystfiskeri i grønland"