ny pgo hot 50 vil ikke starte!
Fra : Kim Garlin

Dato : 19-10-07 18:54

hejsa!
Nogen der kan hjælpe mig,før jeg tager ned til forhandleren igen,
Har lige købt en helt ny pgo hot 50, men glæden varede kort da den ikke vil
starte, den har kun kørt 50 km, Har kommet karburatorsprit i benzinen, men
hjælper ikke en disse,har prøvet med kickstar men hjælper heller ikke,har
prøvet så lang tid at batteriet snart er dødt,hvad kan der være ivejen?

venlig hilsen
pia

Fra : Bertel Haarder

Dato : 19-10-07 22:48

Begynd med at tjekke tændrøret - er hætten på? er der skidt på tændrøret? er
karburatoren stoppet? osv...

BH

Fra : Martin

Dato : 20-10-07 06:25

Nahhh ikke begynde at pille selv når den er helt ny. Ned til forhandleren
med den.

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 21-10-07 16:10

> [...]
> men hjælper ikke en disse,har prøvet med kickstar men hjælper heller
> ikke,har prøvet så lang tid at batteriet snart er dødt,hvad kan der være

Jeg havde en Hot 50, som ikke havde kørt i et stykke tid. Den ville heller
ikke starte.
Jeg fik et råd fra en forhandler om lige at smide en klud i indsugningen.
Det virkede!
Om det virker for dig ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd.

Carsten

Fra : Kim Garlin

Dato : 29-10-07 08:53

"CarstenGP (8381)" <cgp.nyheder@direkte.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det virkede!
> Om det virker for dig ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd.

Så fik jeg den endelig startet, ikke fordi jeg har pillet ved noget,for
det har
jeg ikke,Men blev bare så sur, så jeg i min iver prøvede at kickstarte
den,ja
blev bare ved og ved,og endelig efter 15 min startede den, har da været
ude
og køre et par gange og der har ingen start eller køreproblemer været
siden.
men tak allesammen for de gode råd.
pia