grand prix gymnastik til min datter ?
Fra : Kim

Dato : 20-10-07 19:01

Min datter på 11 kunne nu godt tænke sig at
gå til grand prix gymnastik.

Kunne nogle her venligst fortælle mig hvor man
kan det henne i kbh, gerne i nærheden af 2400 NV ?

Jeg har været inde på www.dgf.dk og andre sider
men kan ikke rigtigt finde nogle.

Mvh Kim

Fra : Marianne

Dato : 20-10-07 19:49

> [...]
> gå til grand prix gymnastik.
>
> Kunne nogle her venligst fortælle mig hvor man
> kan det henne i kbh, gerne i nærheden af 2400 NV ?

Hvad mener hun mon med Grand Prix-gymnastik? Umiddelbart kan jeg forestille
mig to ting, som ligger noget fra hinanden - den ene er gymnastik, som
danserne bag sangere i MGP og lignende shows danser. Det andet er rytmisk
show-gymnastik a la de øvelser, man ser til OL i gulveksersitser for
kvinder.

Er det det første, kan jeg varmt anbefale www.hotstepper.dk - de ligger på
Frederiksberg

mvh
marianne

Fra : Holst

Dato : 20-10-07 19:58

Marianne wrote:

> [...]
> danserne bag sangere i MGP og lignende shows danser. Det andet er rytmisk
> show-gymnastik a la de øvelser, man ser til OL i gulveksersitser for

Mon ikke det er noget rytmisk gymnastik til MGP-sangene.

En hurtig omgang googling:

http://www.dgf.dk/klub/default.asp?Soeg=Yes&Gpr=1&Rsg=1

Men ellers må det vel være et spørgsmål om at kontakte de lokale
gymnastikforeninger.