SQLserver2000 mod Navision
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-07 17:22

Hej Gruppe

Jeg har forgæves forsøgt at få registreret Navision-serveren som
linked server i min SQL2000-database.
Jeg har en fungerende DSN, som bl.a. Excel ganske fint kan se
tabellerne i Navision igennem, men når jeg bruger den i SQL2000 kan
jeg kun se tabellerne som "grå", d.v.s. uden jeg kan forespørge ned i
dem.
Jeg har en ide om at det er et rettighedsproblem, men er der nogen der
ved hvordan denne konsallation sættes op så den virker?

vh
Alex

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 18:14

On Fri, 19 Oct 2007 18:21:36 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

Er der slet ikke nogen der har prøvet at forbinde SQL-server2000 med
Navision?

vh
Alex

Fra : Beck

Dato : 03-11-07 19:31

> Hej Gruppe
>
> Jeg har forgæves forsøgt at få registreret Navision-serveren som
> linked server i min SQL2000-database.

Prøv at spørge på www.mibuso.com

Lars