SummaSummarum hjælp, begynder bruger i Pro~
Fra : s.sørensen

Dato : 19-10-07 13:00

Kære gruppe,

Jeg har udskudt dette i alt for lang tid, og håber lidt i kan hjælpe.

Oprettelsen af regskab gik rimelig godt, og jeg har fundet ud af at få
postet mine indtægter. Men udgifter der går den galt. Hvis jeg skriver
dem ind samme sted som ved indtægter under en udgiftskonto, så
fortæller den mig at jeg er ved at poste på en konto der normalt er
til udgifter og jeg er i indtægter... suk...

For at være helt ærlig så finder jeg manualen for svær for en newbee
som mig. Nogle der kan hjælpe eller få mig et sted hen hvor jeg kan
modtage support? Jeg bor i Odense...

tak

Hilsen
Sørensen

Fra : Kim Malmberg

Dato : 19-10-07 13:31

Hej
Der ligger en certificeret forhandler på fyn, du kan finde hans adresse via
www.summarum.dk -> forhandler.
Held og lykke med summa.

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : s.sørensen

Dato : 19-10-07 15:12

On 19 Okt., 14:30, "Kim Malmberg" <wallebogaard...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Venlig hilsen/Best regard.
> Kim Malmberg
> Certificeret forhandler af økonomisystemet

Jeg venter lige og ser om der måske skulle være en venlig sjæl i
Odense der forbarmede sig over mig.
Men tak for info Kim, det er 100% en mulighed så jeg kan komme videre.

Hilsen
Sørensen