SummaSummarum: Skal vi opgradere?
Fra : SFJ

Dato : 19-10-07 06:24

Vi kører med Summa Pro. 2.9.4 i øjeblikket.

Jeg overvejer om vi skal opgradere til 3'eren. Det er jo ikke prisen der
holder mig tilbage, men snarere nervøsitet for om vi kan køre uhindret
videre. Jeg har på et tidspunkt fået hjælp her i NG til at ændre i min
registreringsdatabase så at den lokale installation af Summa henter data fra
en server.
Dette muliggør at vi kan arbejde fra flere pc'er (2) i det samme regnskab -
dog ikke samtidig.

På Summa's hjemmeside skal man angive hvor mange licenser der er behov for.
Ved alt andet end "1" skal man forespørge Stones Software...

Hvad siger I? Kan jeg opgradere til 3'eren uden at komme på glatis med mit
setup? Hvis jeg vil fortsætte med ovennævnte setup, skal jeg da have mere
end en licens? Indrømmer gerne at det har vi ikke nu, men vi kan jo heller
ikke arbejde på maskinen samtidig.

Mvh Søren

Fra : Kim Malmberg

Dato : 19-10-07 13:22

Hej
Der udvikles ikke mere på 2.9 kun fejlrettes, det er vel et argument for at
opgradere. Ang dit setup, så betyder det ikke noget rent teknisk, om du
opfylder licens betingelserne kan du læse mere om på www.summarum.dk

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg