C-programmering med Keil
Fra : Kurt G

Dato : 17-10-07 22:00

Jeg skal have lavet noget program til en microcontroller ADuC831.
Dertil har fabrikanten henvist til Keil's C-compiler.
Jeg har ingen erfaring med C, men har før brugt assembler, pascal og Delphi.

Hvor finder jeg (helst på dansk) en indføring i den udgave af C, som Keil
anvender?

Jeg har søgt på nettet, men ikke rigtig fundet noget anvendeligt!

Kurt

Fra : Hans Christiansen

Dato : 18-10-07 08:18

> Hvor finder jeg (helst på dansk) en indføring i den udgave af C, som Keil
> anvender?

Da jeg programmerede et Keil-board var det i ganske almindelig ANSI C.

Fra : Søren Panduro

Dato : 06-11-07 20:48

"Hans Christiansen" <hansi@virkerikke.ck> wrote in message

> Da jeg programmerede et Keil-board var det i ganske almindelig ANSI C.

Det er almindelig Ansi C.

2 bøger som jeg vil anbefale, de er desværre ikke på dansk.
The C Programming Language (2nd Edition)
C How to Program, Fourth Edition (Paperback)

og et Website:
http://www.cprogramming.com/

Jeg ved at jeg har en gammel bog om c programmering men jeg skal lige
igennem en stak flytte kasser, så den vender jeg lige tilbage med.

Med venlig hilsen
Søren P.
http://www.ganssleindk.dk/

Fra : Kurt G

Dato : 07-11-07 11:09

"Søren Panduro" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved at jeg har en gammel bog om c programmering men jeg skal lige
> igennem en stak flytte kasser, så den vender jeg lige tilbage med.

Tak for svarene.
Kurt