Compile helt project vs kun de ændrede fil~
Fra : Rasmus Steffensen

Dato : 17-10-07 11:18

Hej

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at spørge, men i Borland Developper
Studio, C++ Builder 2006, har jeg et project med rigtige mange forskellige
moduler, forms osv. Tidligere i BCB6 og 5 så hvis jeg ændrede et par linjer
i bare en enkelt fil el. modul, så var det kun den som blev compilet, og de
tidligere compilationer af de andre filer blev brugt. Men hver gang i BDS så
compiler den hele projektet, hvilket er meget irriterende da det tager
ekstremt meget tid. Er der en instilling jeg har misset et sted eller? Eller
er der en anden måde at compile smartere på eller hvordan?

På forhånd tak!

Mvh. Rasmus S.