Eclipse skifter tastaturlayoutet
Fra : Brian

Dato : 16-10-07 12:57

Hej alle

Jeg har et lille irrirterende problem med Eclipse.

Med jævne mellemrum, så skifter Eclipse over til engelsk tastatur. Jeg
har en mistanke om at det sker i forbindelse med at jeg prøver at
afvikle et program der giver en runtime exception, men er ikke sikker.

For at skifte tastaturet tilbage til dansk layout, så er jeg nød til
at genstarte Eclipse.

Er der nogle af jer der har en løsning på dette problem - evt. en måde
hvor man kan skifte tastaturlayoutet medens Eclipse kører

Hilsen
Brian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-10-07 18:48

Brian <mail@DEL_oddball_ETE.dk> writes:

> Med jævne mellemrum, så skifter Eclipse over til engelsk tastatur. Jeg
> har en mistanke om at det sker i forbindelse med at jeg prøver at
> afvikle et program der giver en runtime exception, men er ikke sikker.

Næppe. Jeg går ud fra du bruger Windows - her kan
tastaturindstillingerne følge programmet og genvejstasten til at
skifte mellem flere tastaturlayouts er Alt-Venstre skift.

Det foreslår jeg du overvejer at lave om på.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Brian

Dato : 17-10-07 03:18

On 16 Oct 2007 19:48:23 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Næppe. Jeg går ud fra du bruger Windows - her kan
>tastaturindstillingerne følge programmet og genvejstasten til at
>skifte mellem flere tastaturlayouts er Alt-Venstre skift.
>
>Det foreslår jeg du overvejer at lave om på.

Hmm, det kan være at det er der den går galt, for jeg bruger jævnligt
de taster i Eclipse.

Tak for hjælpen :)

/Brian