Skærme
Fijala 3554
2 skærme een pc.
Fra : christoffer@buur.inf~

Dato : 14-10-07 15:04

Hej, jeg har lidt problemer med min bærbarer der tilknyttet en
dockingstation.
Når jeg vil have billedet flyttet fra min laptop flyttet over på den
tilknyttede ekstra skærm, trykker jeg på fn-tasten + f4. - Derefter
skifter skærmbilledet imellem laptop'ens skærm og den tilknyttede
skærm. Billedet står og skifter fra skærm til skærm hvorefter den
ryger tilbage til laptop'ens skærm.
Når jeg så tilknytter min laptop til docking-stationen næste gang, så
starter skærmbilledet fint op på den tilknyttede ekstra skærm?

Desuden har jeg ingen problemer hvis jeg skifter den tilknyttede pc-
skærm ud med en projekter, så fungerer det hele fint, og første gang.

Hvad kan det være der går galt?

Hjælp...