lærervejledning til sigma 3a og 3b
Fra : karsten og karen

Dato : 17-09-07 20:26

Hej -

Jeg er lærer på et lille børnehjem.
Jeg har 8 børn i den gruppe jeg arbejder i.
2 af de børn arbejder i Sigma 3

De engangshæfter koster 37,50 pr stk

Hvis jeg skal have en facitliste - skal jeg beatle 400 kr. for en
lærervejledning/ facitliste

Det virker som ren optrækkeri

Er der nogen der kan hjælpe...????

Venlig Hilsen

Karsten Hou
Nebs Møllegård

Fra : Wilstrup

Dato : 17-09-07 20:55

"karsten og karen" <espensen.hou@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 2 af de børn arbejder i Sigma 3
>
> De engangshæfter koster 37,50 pr stk
>
> Hvis jeg skal have en facitliste - skal jeg beatle 400 kr.

skolebøger er dyre -men I har som institution momsfritagelse,
så prisen bliver vel knap så høj -

Man kan måske låne dem i fællessamlingerne rundt omkring -

En facitliste er så en engangsinvestering - ligeledes en
lærervejledning. To børn arbejder med Sigma 3 til 37,50 pr.
stk. = 75 kr. ikke just en herregård. Bøger koster, så med
mindre man vil kopiere ulovligt, så er det prisen - desværre.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 23-09-07 09:26

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse news:46eedb95$0. Bøger
koster, så med
> mindre man vil kopiere ulovligt, så er det prisen - desværre.

Det er ikke ulovligt at kopiere til eget brug

Fra : Kim2000

Dato : 17-09-07 21:06

"karsten og karen" <espensen.hou@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2 af de børn arbejder i Sigma 3
>
> De engangshæfter koster 37,50 pr stk
>
> Hvis jeg skal have en facitliste - skal jeg beatle 400 kr. for en

Du kan da vel forhåbentlig selv regne en sigma 3a igennem på eftermiddag,
ganske hygsom fornøjelse iøvrigt
mvh
Kim